Apartamentos Parque Teneryfa

Podczas naszej podróży na Teneryfę w styczniu jako nocleg wybraliśmy Apartamentos Parque Teneryfa. Głównym argumentem przy wyborze noclegu była jego lokalizacja oraz fakt, żeby był to apartament z dwoma osobnymi sypialniami i kuchnią. Apartamentos Parque Teneryfa to kompleks bardzo wielu mieszkań.

Apartamentos Parque Teneryfa – lokalizacja

Apartamentos Parque Teneryfa znajduje się w południowej części Teneryfy, w miejscowości Costa del Silencio. Międzynarodowe lotnisko Teneryfa Południe oddalone jest od apartamentów o 13 kilometrów. W niedalekiej odległości od apartamentów znajdują się sklepy, restauracje (w tym ze świetnym angielskim jedzeniem), biura podróży i wypożyczalnie samochodów. Lokalizacja Apartamentos Parque Teneryfa jest szczególnie dobra dla osób chcących odwiedzić Teneryfę zimą.

Parking

Przy Apartamentos Parque Teneryfa znajduje się spory, darmowy parking.

Dostosowanie – ogólne

Zacznę od tego, że na Teneryfę wybraliśmy się z Gohy bratem i jego żoną. Właśnie dlatego postanowiliśmy wynająć apartament z dwoma osobnymi sypialniami, salonem i kuchnią. Niestety na miejscu okazało się, że mimo tego, że wynająłem i opłaciłem dwupokojowy, czteroosobowy apartament to właściciel przygotował dwuosobowy, bo wydawało mu się, że większy nie będzie potrzebny! W efekcie nocowaliśmy w apartamencie z jedną sypialnią i rozkładaną sofą w salonie.

A teraz o samym dostosowaniu obiektu. Aby dostać się do któregokolwiek apartamentu należy pokonać bardzo strome podjazdy, pod które ciężko podjechać nawet z pomocą. Tak to wygląda:

podjazdy w Apartamentos Parque Teneryfa
podjazd w Apartamentos Parque Teneryfa

Gdy już uda się podjechać to, aby wejść do apartamentu trzeba pokonać sporych rozmiarów próg:

próg do pokoju

Aby napisać coś pozytywnego to zaznaczę, że wejście do kompleksu jest bezproblemowe, problemy zaczynają się później.

Aha, dodam tylko, że przed wyjazdem obiekt potwierdził mi swoje 100% dostosowanie.

Dostosowanie – pokoje

Pokoje w Apartamentos Parque Teneryfa są w miarę nowocześnie urządzone. Znajdują się w nich wszelkie potrzebne sprzęty. W salonie znajduje się telewizor, a w kuchni kuchenka, mikrofalówka, naczynia i sztućce. Pokoje są czyste.

salon
pokój w Apartamentos Parque Teneryfa

Dostosowanie – łazienka

Łazienka to kolejny, wielki minus Apartamentos Parque Teneryfa. Wejście do łazienki ma jedynie 60 centymetrów szerokości, a więc dla zdecydowanej większości wózków jest za wąskie. Ja przez cały pobyt korzystałem z łazienki w holu obiektu, w której była jedynie zimna woda.

wąskie drzwi do łazienki
łazienka w Apartamentos Parque Teneryfa

Przypominam, obiekt potwierdził swoje 100% dostosowanie!

Ogólnie

Apartamentos Parque Teneryfa oferuje gościom ładnie urządzone i funkcjonalne pokoje. Dodatkowo można korzystać z basenu znajdującego się na wewnętrznym dziedzińcu obiektu. Lokalizacja obiektu jest bardzo dobra. Jest tylko jeden minus – obiekt jest bardzo, bardzo średnio dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

pobierz darmowy Przewodnik poo Teneryfie

Nasza ocena

Powiem tak, gdyby nie ta nieszczęsna łazienka to ocenilibyśmy Apartamentos Parque Teneryfa znacznie wyżej. Nawet te nieszczęsne podjazdy dałoby się znieść. Jednak brak możliwości normalnego korzystania z łazienki, w moich oczach sprawia, że obiekt kompletnie nie nadaje się dla osób na wózkach.

Nasza ocena jest subiektywna i opiera się głównie na dostosowaniu obiektu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Ogólna

Lokalizacja

Pokój

Łazienka

Tekst w żaden sposób nie jest sponsorowany przez hotel.